Tugbakaya Sevvalacr yok tatlım ama benimkine bakarak kesin bi şekilde erkek diyenler oldu seninkini de benzettim az kaldı benim cinsiyet belli olsun yazarım sana :)
Sevvalacr Tugbakaya benm %90 erkek dedi canım zaten de 13,haftamdaym poposunun üstüne oturmuş diye göremedi doktor
Cansux Zeynepakgul16 oyyy maşallah 🥰 Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🥰😻
Yasminzuyka Symgmnr Aynen ben de duydum bebegi sagliksiz denipte saglikli dogani hatta anne baba perisan olmus bebek dogana kadar. ondan ben de yaptirmayi dusunmuyorum ama bir taraftan da merak var. Kararsiz kaldim.
Symgmnr Yasminzuyka aynı durumdayım ama ense kalınlığına mı baktırsam sadece diyorum ben bilemedim yine de
Yasminzuyka Zeynepakgul16 Ya ben de cikolata pek sevmem daha dogrusu reflu var bende gebe degilken midemi mahveden cikolata simdi bana neler yapmaz. Ama gecen profitorol yedim gerci o da midemi agritti ama cikoata kadar degil o da cikolata yerine gecer mi ki...
Zeynepakgul16 Yasminzuyka valla emin degilim canim ama olabilir oda cikolata sonucta bir farki yok bence dene derim
2melekannesi kizlar iyi aksamlar bizde 15+2gunluk olduk ama hala cinsiyet ogremedik bi tahminde bile bulunmadi doktorumuz