Seraphenden ah arkadaşım gerçekten beklemediğimiz zaman da hamilelik ruhen ve bedenen çok zorlayıcı gerçekten. Birde yavrun 6 aylıkmış. İnanmayacaksın belki ama, ben ikizlerden sonra keşke oğlumla arasını çok açmasaydım dedim. Çünkü çocuklar arası yaş açıldıkça ihtiyaçları çok başkalaşıyor ve biz bölünmeye çalışmakla yoruluyor yıpranıyoruz. Yani bana yaş arası fazla iki çocuk büyütmek mi ikiz büyütmek mi diye sorsalar şuan ikizleri 19 aylık bir anne olarak ikiz büyütmek daha kolay derim. 6 aylık yavrunla aralarında az bir zaman olacak olması bu açıdan seni motive etsin inşaallah. Evet zorlanacağız bir dönem, güllük gülistanlık olmayacak elbet her gün ama, geçecek. Hangi dert sonsuza kadar sürdüki. Rabbim hafifletiyor yükleri. Kaldı ki bunlar evlat, uyuyunca özleyip fotoğraflarına baktığımız sıpalar ☺️. Kolaylıklar diliyorum❤️🌹