1oglanannesi @betulgzl_06 cok katılıyorum evim arabam alyansım bile yok vee 2 trilyon borcum var. 7 yasında Bi oglum var her sene ameliyat oluyor ve ben hipertansiyon kalp hastası biriyim ıkıncı cocuga karar verirken cok cok fazla zorlandım 6 surat depremi yasadım 6 ay cadırda 2 sene konteynırda yasadık yeni Bi kiralık eve geçtim yeni evliyken abim lohusayken kardeşimi kaybettim bunlar son yıllarda yasadıgım seylerin Bi kısmı psikolojim alt üst oldu ve asla böyle bişey düşünmem düşünmedim de cevremde cocugunu aldırıp elindeki cocuktan olan ınsanlarda var örnek Bi akrabamız kürtaj olup eve geldi bir ay geçmedi diğer cocugu damdan düşüp vefat etti kolları bos kaldı haşa biz nasıl rabbimin verdiği Bi cana dokunuruz Rabbım bize hesabını sormazmı verdiğim canı ölürdün layık değilsin al kolların bos kaldı diye . Demek istediğim yapma bak o cocul belki kuru ekmekle büyüyecek ama sen o aldırdıgım cocugu omur boyu unutamıcaksın aslında söylemicektim ama benim annem de zamanında okuma yazması yok cahil Bi haldeyken birini aldırdı sonra rabim iki tane gencecik oglunu aldı ondan kusura bakma sana bu sekilde cevap vermek istemezdim ama yanlıs cok yanlıs yüreğine vicdanına böyle Bi yarayı açma cok günah bu benim düşüncem tabıkı ama günahı cok cok cok büyük