Bebeğim 9 aylıkken tekrardan hamile kaldim, ne psikolojim ne durumum bunun için müsait değildi, bende aldırmayı düşündüm doktor araştırdım görüştüm, sonra bı gün sakince kendimi dinledim insanların önce, nasıl bakicaksin iki çocuğa cahilmisin bu devirde çok zor korunamadin mi bla bla laflarına kulak tıkadim. Ve dedimki şuan yanımda olan evladımdan ne farki var ki şuan onu görmüyorum diye duymuyorum hissetmiyorum diye o da benim değilmi onunda kalbi bende atmıyormu doğurduğum zaman onun içinde aynı şeyleri hissetmicekmiyim sanki, ve herşeyin bı sebebi var hayatta şuan bilmiyoruz ama onunda bı geliş sebebi var ilerde iyiki diyeceğimiz. Dini boyutu Allah’la senin aranda karışamam ama vicdan boyutu var aldirsan belki çok pişman olacaksin sürekli şimdi şu ayda olucakti şimdi doğacaktı şimdi buyucekti diyeceksin, Rabbim işini kolaylaştırsın belki zor olacak ama sen Annesin unutma..