Zehramisir yacaco06 evet bende aynıyım ama yinede günde 10 kere hissetmek gerekiyormuş benimde daha yavaş ediyor haraket
cakethesel Zehramisir 39+1’im salı günü kontrolüm var.Ne yazıkki son 10 gündür gebelik alerjisi yani puppp rahatsızlığı ile başım dertte.Tek çareside doğurmakmış.Salı günü doktoruma diyeceğim lütfen beni doğurtun suniyle diye.Çünkü artık dayanamıyorum son haftalarım zehir gibi geçiyor resmen😣
Hayrunnisaa cakethesel aynı durumu bende yaşıyorum hamilelik sürecim zaten zor geçti tam rahatladım derken şimdi elhamdülillah bu çıktı artık bi anca önce sağlıkla kolaylıkla bebeğimize kavuşmak istiyorum. Yarın 40. Haftaya adım atacağız Allah’ın izniyle. Yapmadığım egzersiz yemediğim hurma ananas adaçayı kalmadı. Doktorumuz perine masajı öneriyor ama çatı muayenesi yaparken kendisi yaptı açıkçası o biraz beni korkutuyor yapamıyorum.
cakethesel Hayrunnisaa Valla ben bebeğimin kendisinin gelmesini bekleyemeyecegim.Gercekten bu zamana kadar hamileliğim cok rahat geçti sadece son zaman ağırlaştıgım için bel ağrılarım oldu ama hiçbir şeymiş bu kaşıntıların yanında.Resmen hayat kalitem düştü mahvoldum uykular haram oldu.O yüzden suniyle doğurmak istiyorum eğer salı günne kadar kendi sancılarım gelmezse
Hayrunnisaa cakethesel umarım her şey en kolay güzel ve sağlıkla olur rabbim bebeklerimize en kısa zamanda kavuşmayı nasip etsin :)
Seym61 55Ozge55 Kızlar bende bugün 39.haftaya girdim . Dün kontrolüm vardı alttan muayene olduğundan hafif pembe kanama olabilir dendi. Bu gece mukuslu bir koyu kan geldi benden damar gibi. Ama sancım pek yok . Bu nişan mı oluyor. Doğum yapan arkadaşlarım yardımcı olur musunuz emin olamıyorum bende günüm de var. Sancım arada bir regl gibi oluyor. Dün açıklıkta 1 cm dendi. Beklesem mi acaba. Birde dün ilişki oldu eşimle acaba ondan mı geldi bilmiyorum. Akıntım hafif değişti artık daha koyu krem gibi geliyor gün içinde
ilkdefaanne 38+3 nişan dün geldi sancılarım da var 50lere çıkan ama bebiş yok ortada 1,5-2 cm de açılma var dediler salı günü. Şimdi kontrole gitcem bakalım nolmuş 🤷🏻♀️🙄
kalocwom Zehramisir Çarşamba günü suni vererek doğumu başlatacak doktorum 🥹 Bugün kontrolüm vardı nstde sancım çıktı, bebek suyu da azalmış doktor riske atmayalım dedi 🥹
Zehramisir kalocwom evet su azaldıysa riske atmayalım denesi iyi olmuş bir nefeste benekte sizde kurtulursunuz inşallah 💕
kalocwom Zehramisir Korku telaş heyecan hepsi bir arada yaşıyorum sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah çokça amin 🙏🏻🙏🏻
aysenurr96 38+2 olduk bel sirt kasık ağrısıyla yola devam.. düzensiz sancım var 80 lerde çıkmıştı ama gelen giden yok 😓
ilkdefaanne aysenurr96 gittim sadece şey dedi yapı olarak doğum kolay olacak(çayı muayenesi sonrası söyledi) onun dışında cumaya kadar doğar diye düşünüyorum doğmazsa cuma günü suni sancıyı konuşalım dedi. Sizin durumunuz nasıl gidiyor