55Ozge55
Kızlar bende bugün 39.haftaya girdim . Dün kontrolüm vardı alttan muayene olduğundan hafif pembe kanama olabilir dendi. Bu gece mukuslu bir koyu kan geldi benden damar gibi. Ama sancım pek yok . Bu nişan mı oluyor. Doğum yapan arkadaşlarım yardımcı olur musunuz emin olamıyorum bende günüm de var. Sancım arada bir regl gibi oluyor. Dün açıklıkta 1 cm dendi. Beklesem mi acaba. Birde dün ilişki oldu eşimle acaba ondan mı geldi bilmiyorum. Akıntım hafif değişti artık daha koyu krem gibi geliyor gün içinde