Zehramisir yuzirneym evet gerçekten bendede oluyor hatta dün gece gerçekten doğuruyorum sandım ama gelmedi paşamız yerini seviyor belli ki sağlıkla gelsinler inşallah yeter ama gelin 🥹😀
danla2711 Zehramisir evet normal doğum yaptım benim için sancılar doğumdan daha zordu açılmam hızlı ilerledi nişanım geldikten 12 saat sonra doğurdum çok az kesim bir iki küçük yırtığım vardı dikişimde çok azdı öncelikle yalan yok hiçbirşey kolay değil ama bir şekilde bitiyor ve doğurduktan sonra hiç olmadığı kadar rahatlıyorsunuz çekilen sancılar aniden bitiyor bunu bilmek lazım 🥰 şimdi pamuk gibi kollarımda ve ben sancılarımı hatırlamıyorum tarif edilebilecek birşey değil sadece o an yaşandı ve bitti ♥️
sedabircngz Zehramisir ikinci doğumunuz olacağı için korkmayın bence rahim alışkın perine masajı yapabilirsiniz
kalocwom Zehramisir Akıntım oluyor evet ama normal oranlarda kokulu vs değil. Ama nişan gelmedi henüz benden 😌
Zehramisir kalocwom evet benimde aynı sancılar da eşlik ediyor ona hadi hayırlısı bu hafta doğuralım inşallah 🥹
Zeynepkrkzk 39+1 nişanım geldi ama sancı vs bi şey yok beklemedeyiz ama gelmeye de niyeti yok gibi daha ,hayırlısıyla kucağımıza sağlıkla alırız inşallah 🥹🤲🏻💞
Zehramisir Zeynepkrkzk nişan geldikten sonra iki üç gün içinde doğum oluyor aslında gevşeme başlamış sağlıkla alın inşallah kucağınıza inşallah ben kızımda nişanımın geldiği gece suyumda geldi belli olmaz siz heran hazırlıklı olun yinede 😍🥹
Zeynepkrkzk Zehramisir Amin inşallah teşekkür ederim💞🙏🏻 nişandan 2,3 gün sonra doğum oluyor genelde dediler bugün 2. Günüm arada sancı giriyor geceleri ama devamı gelmiyor inşallah hayırlıysa bi an önce gelir 🥹🤲🏻
kalocwom Zehramisir Çarşamba günü suni vererek doğumu başlatacak doktorum 🥹 Bugün kontrolüm vardı nstde sancım çıktı, bebek suyu da azalmış doktor riske atmayalım dedi 🥹
Dileminiz Zehramisir yarın itibarıyla 38 hafta oluyoruz haftaya perşembe sezeryan olacağım inşallah bebişimiz 3700kg her şey yolunda Allah’a şükür herşeyi hazır. 2-3 gün önce nstde sancım çıktı benimde. Bebişin hareketlerinde azalma var gibi normalde daha hareketli. Hareket olarak azalma hisseden anneler varmı?