Zehramisir evet normal doğum yaptım benim için sancılar doğumdan daha zordu açılmam hızlı ilerledi nişanım geldikten 12 saat sonra doğurdum çok az kesim bir iki küçük yırtığım vardı dikişimde çok azdı öncelikle yalan yok hiçbirşey kolay değil ama bir şekilde bitiyor ve doğurduktan sonra hiç olmadığı kadar rahatlıyorsunuz çekilen sancılar aniden bitiyor bunu bilmek lazım 🥰 şimdi pamuk gibi kollarımda ve ben sancılarımı hatırlamıyorum tarif edilebilecek birşey değil sadece o an yaşandı ve bitti ♥️