36+3 bugün doktor 23 mayısa gün verdı ama ben 25 mayıstan sonrakı hafta ya ertelettireceğim herhangi bır sorun olmaz ise 38 haftayı doldursun en azında. İlk doğumum normal idi 36+6 da olmuştu. Bu sezeryan olucak bakalım Korkuyorumda bır yandan bu aralarda çok zorlanıyorum ama geçerek bugünlerde inşallah sağlıklı sıhhatlı kavusuruz