GirlandBoy_Mom can taşıyoruz hiççkolay değil, iki hamileliğim de çok rahat geçti,gezip tozardım hep. Ama bunda enfeksiyondan sanxı kasılma çıkıyor. Bebek iri suyu fazla. Başı bayağı aşağıdaymış. Daha 25 haftalık, senin başın aşağıda ne geziyor 😅 değişik değişik şeyler işte. Bi
Şekilde atlatıp kucağımıza alıcaz inşallah