GirlandBoy_Mom canım benim de 30. Haftada başlamıştı aynı sorun 33. Haftaya kadar yaşadım ne yürüyebiliyordum baskıdan yatakta dönemiyordum arabaya bile binerken eşim yardım ediyordu. 32 de gittiğimde doktora baş geliş pozisyonda dedi. Ama ilginç bi şekilde 33 ten sonra geçti o ağrılarım şuan 36. Haftadayım doktor bebek kanala girmek üzere iyice aşağı inmiş dedi ama inan o haftalardaki gibi bi baskı hissetmiyorum hiç yürümem falan çok daha rahat