nobodyyss merhabalar , ben 20+3 hamileyım. 3 gün önce ogrendım bebişim Mitral kapak atrezisi var.. doktorlar ıyı bısey demıyorlar . Sız acaba nasılsınız ? Bebek nasıl ? Bısey anlamıyorum , kafam çok karışık . Ama çocuğumuz normal hayat yaşamaya ımkan var mı, bılıyor musunuz acaba ?