Çok üzüldüm başınız sağolsun😔Ama ne güzel hayatinizdan bir melek geçti size şefaat edecek ,Allah’a siginin gerçekten yaşasaydı çok büyük acılar cekecekti,kızınız yaşadığı için kötü şeyleri söylemek istememiştim kızım o kdr çekti ki koca adamlar çekemez o acıları,hiç bir zmn normal bir kalpleri olmuyor ,Allah onu size melek olarak göndermiş,tekrar başınız sağolsun 😔