YYaseminn Ben 16-17 haftaları arasında yaptırmıştım
Fetal DNA testi sonuçları kötü gelmişti ve doktorlarım amniyosentez önerdi
Yani burda çoğu insan düşük riski olduğunu söyleyecektir
Çok iyi bir perinatolog beni bu konuda aydınlattı
Aynen söyle söyledi
“ eğer bebek sağlıklıysa, kromozomal bir bozukluk bir sorun yoksa, bebek düşmez ama bu tür sorunlar varsa evet düşük ihtimali var “
Yani ben de buna istinaden yaptırdım
Zaten sağlıksız bir bebek olsaydı dünyaya getirip onun acı çekmesine sebebiyet vermezdim ( bu bana daha büyük bir vebal geliyor )
Ama tüm sonuçlar çok şükür iyi çıktı
2 hafta çok iyi dinlendim, WC dışında ayağa bile kalkmadım, duş alırken bile 10 dakikadan fazla asla ayakta durmadım. 2 hafta sonra da yurtdışına çıktım gezdim tozdum :)
Yani öncelikle test sonucu ne çıkarsa çıksın nasıl bir aksiyon alacaksın onu düşün, eğer ben dogurucam diyorsan da hiç yaptırma
Ama korkulacak bir islem degil, sadece duygusal olarak biraz yıpranıyor insan
Ne olursa olsun insallah sonucu temiz çıkar🙏🏽 sağlıkla gelir bebeğin