Melikeakkc sağlıklı gebelikte yapmıyorlar diyorsunuzda, bana riskli gebelik dendi doktor hemen amniyosentez önerdi ama aldırmıcam yaptırmakta çok gereksiz ve riskli. Hiç bir test yüzde yüz tanı koymuyor bu arada. Şuanda gayet sağlıklı deniyor hiç bir doktora ve teste güvenmemek lazım. Sakat diyip çoğu çocuklar sağlıklı doğuyor