Benim de reglimden 2 gün geçti sat 7 nişanda başladı 12 Nisan bitti uygulama da 11 Mayıs gösteriyordu iki gün geçti olmadım daha benim de bi ara hep sarı akıntı oldu adet olacağım kesin dedim olmadım sonra darı akıntı kesildi beyaza döndü şimdi bugün tekrar sardı akıntı geldi ama enfeksiyon falan değil yanma yok kaşıntı yok koku yok daha Regl de olmadım nasıl Regl ağrısı çekiyordum unuttum belirtiler ne oluyor bilmiyorum