Minikcivciviimm Umut5135 Kaçtı kaca düştü ve su an kaç neden düşmüyor ki bende 1 olcak kullaniyorum daha ölçtürmedim adeti bekliyorum.
Gulceefe-00 mimikralicesi ben adet gecikmesine kadar test yapmayı düşünmüyorum eğer tutabilirsem kendimi😅
Gulceefe-00 Sans_seninle umarım hayırlı bir haber alırsınız her ay olumsuz sonuç almak çok üzüyor Rabbim isteyen bekleyen herkese nasıl etsin inşallah
Nuriay Maso19 merhabalar 19 olarak yerimi alayım Kasık ağrısı var sızlama iyne batma şeklinde göğsumde gözle görulur büyüme ve aşırı hassaslık var henuz bunlar var
Nuriay [silindi] yaptım ama kuruma çızgisi gibi göğüslerim şişti acaba yumurta geliştirici ilaç kullanmıştım ondan ola bilirmi 5 6 tane adetin 6 cı günü kullanmıştım ama göğsum dünden şiş
motherof3son [silindi] days doctor yapmıştım. Cuma günü bata 3 kala tekrarlayacam testi dün rahmim ve sağ kasıkta baya ağrılar hissettim bugün normal her şey