ftmdyn22 Maso19 18+3 oldum ara ara kasılmalarım oluyor bir çocuğum daha var 2.5 yaşında onun sendromundan dolayı ruh halim hiç iyi değil 😂
minaa_2356 Maso19 bat 16 4 5 gündür sağ kasıkta batma bel ve bacak ağrısı mide bulantısı yorgunluk uyku hali var bakalım beklemedeyiz 🥺
Busranur_mnts Maso19 son adet 14 Nisan pcos var klomen kullandım 29unda kontrolde sağda 16 ve 17mm yumurta görüldü doktor başka takip vermedi kadık ağrısı vsrdı baskı gibi 1 2 mayısta hafifledi yumurtlama 2 mayısta oldu sşye tahmin ediyorum 11. Gün bugün test ysptım ama nokta gibi çizgi başlangıcı vsr sanki ama çizgi görmedim baya baktım varsa daha erken mi test için 🥺
Farida_Aliyeva_ Maso19  adet 18 i Bu 3 cü test çift çıkıyor ama kanda 0,100 çıktı 10 gün önce şimdiki resimdekini şimdi yaptım test bozuksa 1 i bozuk olsun 2 si bozuk olsun 3 demi bozuk ya birde farklı markalar 🥲🥹 mide bulantısı baş dönmesi yorgunluk ve uyku çok var ya
soulmate35 minaa_2356 hamile olduğumu öğrendiğim ay aynı belirtileri yaşadım. umarım gönlünüzden geçen sizin olur🫶🏼
minaa_2356 Maso19 test yapmamak için kendimi çok zor tutuyorum ya çıkmazsa diye umarım sabr edebilirim
Maso19 minaa_2356 bende aynı durumdayım canım arada sancı girince regl sancısımu diye tedirgin oluyorum
aysnr0_ Benimde 19 da bat hiç bir belirti yok sadece göğüslerimde dolgunluk var bu ay inşallah olur 🥹🥹🥹
minaa_2356 soulmate35 ayy umarım 2 kayıp yaşadım inşallah bu sefer olur sağlıkla kucağimiza alırız 🙏🏻💕🥺
Derya146 Bat 16 mayis hafif bulantı ara ara bel ve kasık ağrısı var dün test yaptım negatif çıktı adetim gecikirse bidaha yapacağım
Dmrumrnns Farida_Aliyeva_ benimde 3 test pozitif ilk yaptığım 9 gün kala aşırı silikti 2 gün sonra yaptım biraz daha netti hemen çıktılar kan verdim dün 0.17 çıktı adetime 5 gün var nisanda olan gebelikte kan 25 çıkmıştı ama kimyasal oldu
CEKAS Merhaba kızlar! Bat 16, dünden beri haberci gibi kan geliyor, ben elendim. 😕 Umarım sizler güzel haberler alırsınızz 😍
Alg Bende aranızda yeniyim kızlar dün yükledim daha uygulamayı bir buçuk senedir düşünüyoruz olmuyo bebek benimde 16 sı bat rahim filmi istedi doktorum adetimde gideceğim ama bi umut sabah erken gebelik testi yaptım yine olmadı maalesef :(