gamze_gs88 nolmalde vurmalar lazım eğer doğum gerçekleşirse Allah korusun zmninda gelsin tabiki ama gerçekleşirse solunum skntisi olabilir o yuzdn ciğer gelistirici vurmaları lazım benim oğlumda hep erken doğum diye gittim sbhla doğum olur dediler ama ciğer gelistirici vurdular snra ben korkup imza atıp cikistim doğumu gerçekleştirmiştir 38 ci haftamda geldi o yzden ciğer gelistirici mutlaka vurdurttur ve nst de sancın yok ise dogurmazsin ki ve ultrason dada.bi sknti yoksa eğer suyunda vs azalma çoğalma yok ise doktrlarada pek bakma canım onlar dogurtturuo geçecekler suni sanciyi sna vercekler doğur dicekler asla doğurma nstnde sancı yoksa kendinde çok şiddetli ağrın yok ise düzenli değil ise ve ultrason da bebekle alakalı bı sknti yoksa doğurma stn erkenmis dhaa haftan ama ciğer geliştiricisi mutlaka vurduttur ne olur ne olmaz eğer bida yatış yaparlar ise