aslhnkrts9 gamze_gs88 işte ilk baştan dense sende rahat edersin sancı da geçer stres oldukça daha çok çıkıyo insanın sancısı
gamze_gs88 aslhnkrts9 maalesef öyle ama genede en kötüsünü düşüyorlar işte sonuçta bebeğe belli olmuyor ya Valla bişey de denmiyor doktoralara biliyorsun onlar ne derse o sonuçta onlarda bebeği düşünmek zorunda kalıyor