gamze_gs88 34+5 te suyum geldi 2. Bebeğimde ilki sezaryendi , 2. Normal oldu 37. Haftada o süre boyunca hastanede gözetim altında kaldım ve bebeğim 2300 gram doğdu küveze girmedi eve geldikten sonra sarılık oldu 2 gün hastaneye gittik tekrar şu an 2 haftalık olduk çok şükür eğer bebeğinizin kilosu solunumu iyi olursa küveze girmez belkide İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza