Masal2021 bence kendinize bir uygulama indirin adet gününüzün takibini ordan yapın. Adet döneminize 2 gün kala falan test yapabilirsiniz. Çünkü insanlar sizin diğer postlarınızı görmeden yorum yapıyor size zaman harcıyor. Ama siz testim şöyle çıktı belirtim böyle diyerek insanlara hamile olma ihtimaliniz yüksek gibi davranıyorsunuz insanlar size güzelce anlatmaya çalışıyor burda kırmamak için kötü konuşmak istemiyor. Ama sizde bu kadar suistimal etmeyin. Postunuzun altında 15 tane yorum varken post açtım cevap verilmedide şöyle böyle diyorsunuz. Yani her hafta hamilelik testine bu kadar para vericeğinize araştırın bakın hamilelik ne zaman olur hamilelik testi ne zaman yapılır. Ayın 15 günü burda insanların size hamilelik zamanını anlatmasını beklemeyin lütfen rica ediyorum. Çocuk büyütüyorsunuz bir daha olsun istiyorsunuz bilinçli haraket edin