nurssmom haklısınız bende yapmıyorum artik zaten regl oldum hayiatmda ilk yaptım boyile koyulaşma bekliyordum ama negatif olunca asla düşünmüyorum ayine hatta yapmayı 2 gebelik geçirdim ikiside sağlıki şükür ozman sadece 1 saat geçti ve test pozitif çünkü kendim asla şaşmaz di hemde saati bile 14 sene boyunca şüphelendim o yüzden bu sefer yanlidim düzensiz olunca