Masal2021 normalde olması gereken, döllenme olduktan sonra beta değeri yükselir ve döllenme olduğu için belirtiler başlar. İkisi eş zamanlı başlar ama demekki herkes de aynı olmayabiliyormuş. İlk beta testini 8 eylülde vermişim 0 çıkmış . 18 i regl günümde gelmeyince tekrar verdim. 50 lerde çıktı. Ama belirtiler gebelik belirtisi göğüslerim taş gibi oldu. Ki benim göğüslerim regl zamanı bile o kadar olmaz uçları acırdı sadece. Sabahları mide bulantısı, baş dönmelerim. Peynirimsi bi akıntı bu yoğun şekilde vardı. Zaten şüphelenmem de göğüs ve akıntıdan oldu