dygsss evet aynı şeyler bende var normal doğumda neden yırtığın vs çok olur dedi doktor bebeğin irimi ilk gebeliğim de çatım dardı kızım kilolu bi bebek olsaydı asla yapamazdım sanırım 2900 doğdu zayıf doğmasına rağmen kanalda kaldı ve orda enfeksiyon kaptı maalesef bende bundan korkuyorum tekrar yaşarım diye