GirlandBoy_Mom 24 haftalık hamileyim, salı günü sancı kasılmayla acile gittim. Doğumhanede nstye bağladılar sancım çıktı. Doktpr doğum bu doğarsa yaşamaz vs bi sürü şey söyledi. Açılmama bakıcaktı ki enfeksiyon gördü. Çok ilerlemiş bu şekilde doğum bile yaparsın dedi. Tedavi uyguladı, fitil verdi bol su iç sonra yine bakalım dedi. Kasılmam hala devam ediyor. İnşallah geçer enfeksiyon, atlatırız hep birlikte pis hastalığı