tazecikanneee Rabiayz ikinci bir isme gerek kalmaz bence yeterince ağır bi isim diye düşünüyorum ben 🎀 Yavuz Selim’e de çok yakışır bence 🙏🏻👶🏼 Mihrimah Naz Mihrimah Nil Belki olabilir illa iki isim derseniz
beyzayagiz kizlar bizim cinsiyetimizde belli insallah kiz olucak bende eslina,huma,elvin,vera ,beril sizce hangisi daha guzel cok kararsizimm cookk