RecebinEsrasi Rabiayz umay gökçe :) biz kendi kızımızın ismine duru ikra karar kıldık ama bu isimde çok hoşuma gidiyor😂
Rabiayz Deletedmom231 güzel isim ben ilk oğlumu ögredigimde hemen ismini koymuştuk yavuz selim bu 4 buçuk aya girdi hala isim bulamadık :)
Dilan123 Bende çift isim düşünüyorum ama hala bi karar verebilmiş değilim. Venüs mila Deren eva Alina iz Masal elis Biraz değişik isim arayışındayım bende 🙄
Aasibel Dilan123 evet malesef görüyoruz çağımızın son gerekliliği gibi insanlar değişik olacağız diye absürt oluyorlar genelde. Hadi hayırlısı.
emel16 Rabiayz bende Zeynep’i çok seviyorum canım Elayı da eşimle ortak seviyoruz dahaçol eşim istedi. Asel olabilir canı, kayınvalidem önerdi bize de anlamı da çok güzel bende aslında Zeynep Ela ve Zeynep Asel olarak kararsızım😉