Aasibel Dilan123 evet malesef görüyoruz çağımızın son gerekliliği gibi insanlar değişik olacağız diye absürt oluyorlar genelde. Hadi hayırlısı.
bicirinannesi Eymnm 😍😍oyy maşallah çok güzel isim bence😍 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım. 💜 sen kaç haftalıksın ?
Eymnm bicirinannesi Sizinkide çok güzel maşallah prenseslere🤗 Amin amin inşallahh hepimizde sağ salim kavuşalım ben 33.haftadayım sezeryan olcağım için azaldı iyice😁😍seninki kaç haftalik canm
bicirinannesi Eymnm maşallah senin çok az kalmış 😍 Allah sağ Salim kavuştursun inşllah yavruna🤲🏻 Biz daha 16+3 üz miniğimle
Eymnm bicirinannesi Amin canimm Evett bir zamanlar bizde öyleydikk o günler geçermi diyordumm gün geçtikçe 30 olurmuyum diyordum şimdi 33 oldum günümüzü alcaz inşallah,zaman çok çabuk geçiyor gerçekten
Eymnm bicirinannesi Evet öyle oluyor ama çok çabuk geçti bu güne kadar merak etme son aya kadar çok hızlı geçiyor sağlıcakla kavuşalim inşallah hepimiz🤗