busra05_ o gün sadece bende tokluk vardı annemle evi temizledik çok az kahvaltı yapmıştım akşam 6 ya kadar bir şey yemedim sonra hafif sancılarım gelmeye başladı ilk bebeğim olmasına rağmen hemen anladım 😂 gece 9 gibi doktora gittik baktı açılma 1 cm beni gönderdi suyun gelince gel diye sabah 6 falandı sancılarım 2 dk da bir geliyordu hemen hastaneye gittik açılmam hala aynı hiç ilerlememissss ama o sancılar beni öldürdü nst de duramıyorum yatamıyorum bebeğimin kalp atışı kötü çıkıyor bana o tarafa don bu tarafa don çikolata ye diyorlar ben o ara eşime mesaj atmışım ölüyorum kurtar diye 😂 o da gel özele gidelim sezaryen ol demişti ama ısrarla devlette doğurmak istedim sonra acil sezaryene aldılar kalp atışı kötü olunca yani akşam 6 dan ertesi sabah 11 E kadar sancı çektim
Resmen buraya doğum hikayemi yazdım ahahahahah