busra05_ benimde öyle 37+4 teyim tık yok eşim başka şehirde çalışıyor memuruz ayrı kalmak durumunda kaldık izin alıp gelecek ama izni de çok yok o geldiğinde doğurmak istiyorum en azından doğumdan sonra da bana bir süre destek olur diye ama benim bebeğimin gelmek gibi bir niyeti yok karnım taş gibi hareket edecek yer kalmamış çok nadir hareket edebiliyor tosbam ama hiç gelmeye niyetli değil 😍