yagmurksk adatuna az önce prodoctor marka test ile yaptım onda da çıktı aynı çizgi, hayırlısı bakalım
yagmurksk Meryem80 görseldeki sabah ilk idrarla yaptığım, bi saat önce tekrar yaptım yine silik çizgi var daha rahat görünüyor başka marka ile denedim. Akşam kan vermeye gideceğim bakalım
Meryem80 yagmurksk benim de çok silik çıkmıştı kan verdim beta da çıkmıştı hayirli haberler alırsın inşallah bizimle de paylaşın sonucu
Rabiagurbilek yagmurksk kesnlikle idrar testinde daha geç görünüyor çünkü en net betadan öğrenirsin ayy inşallah güzel sonuçlar alırsın
Masal2021 yagmurksk kaç gündür yikanmissn canim peki adet döngüleri değişiyor ya hayırlı olsun bu arada
yagmurksk Masal2021 teşekkür ederim adet döngüm 27 gün çok şaşmaz 4 gün vardı adetime, teşekkür ederim 🙏🏻
yagmurksk Masal2021 inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 Allah size de en yakın zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🙏🏻
Meryem80 yagmurksk hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah yeni gebeliginiz kısa sürede yukselir değerleriniz hayrlisiyla