yagmurksk Dry07_ iki gün dayanamayacağım sanırım akşam kan veriyim en azından boşuna ümitlenmem yoksa 🙏🏻
yagmurksk penbe_karisi inşallahh markadan emin olamamıştım ama iyi dediler eczaneden almıştım eczacı da güvenilir demişti 🙏🏻
Dry07_ yagmurksk adet gününe ne kadar var nehatif çıkarsa üzülme ama çıkmayacak gibi çünkü bu test bende 7 değeri göstermişti
penbe_karisi yagmurksk insAllah inşaallah canmm bu ay bizim güzel haberler vereceğimiz ay olsun bayram sekerlerii olsunnn 🥹🥹🥹
Dry07_ yagmurksk şöyle ki ben kimyasal gebelik geçirdim ordan kalma bir değerdi 19 mart kimyasal kanaması oldu 16 nisan test yaptım silik çıktı kan verdim 7 çıktı kimyasaldan kalma değermiş 19 nisanda tekrar regl oldum
zlemceylan yagmurksk canım silik görünüyor ama çatlamadan 9 gün sonrası için erken bence birkaç gün geçtikten sonra koyulaşmayı takip et ama bana var gibi geldiii 😍😍😍