Meryem80 yagmurksk benim de çok silik çıkmıştı kan verdim beta da çıkmıştı hayirli haberler alırsın inşallah bizimle de paylaşın sonucu
Meryem80 yagmurksk hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah yeni gebeliginiz kısa sürede yukselir değerleriniz hayrlisiyla
Meryem80 Masal2021 benim 2 gün geçmişti test yaptım silik çıktı ertesi gün kan verdim 148 çıktı 2 gün sonra yine verdim 579 a yükselmişti bir hafta sonra da gidip keseyi görmüştüm
Nisa0233 Bazen testler yanıltabiliyor mümkünse tahlil ver bence canım hakkında hayırlısı olsun şimdiden
yagmurksk Esmakeskin hiçbir belirtim yoktu her şey o kadar normaldi ki olmadı diye düşünmüştüm belirti diyebilir miyiz bilmiyorum ama inanılmaz bi uyku halim vardı hala devam ediyo