Hamiyet004 yhz cok erken testini yapmissin 9 10 .günlerinde test yaparsam daha net bi cvp alirsin bende tüp bebek yaptim anlıyorum seni zaman geçmek bilmiyor
yhz Hamiyet004 evet bide 3.gün embriyosu Doktorum bugün kan vermemi söyledi En ufak bi belirtim de yok ama nasip inşallah tutunmustur
Hamiyet004 yhz 3. Gün embriyosu dokyor daha kaliteli dedi bana da RABBIMin izniyle tutunmuştur annesi
yhz Hamiyet004 inşallah kalitesini bilmiyorum ama embriyolog bilgi verirken iyi bi embriyo demişti şuan 6 hucreli demişti ama tabi bilemiyorum inşallah tutunmustur
yhz sym_yc offf sorma çıkmadı 🥹🙈 Merakla bekliyorum ama 5 i geçti yarın da hafta sonu bilmiyorum ki pazartesine mi kaldı
sym_yc yhz hala adet olmadın normalde opudan 10 gün sonra adet olunuyor ama olmadın inşaAllah şöyle 300 400 ya da daha güzel bir sonuç çıkar
yhz sym_yc inşallah ama dogum kontrol hapı kullanıyoruz ya ondan adet olmamisimdir Sonuç da hala çıkmadı e nabız da