yhz Yarin 3.Gün embriyomun 12. Günü kan vericem çok heyecanlıyım Dün ve bugün evde test yaptım ama silik cizgi bile çıkmadı
Snaakc yhz bende vericem benimde 12. Günü 3. Gün embriyosu koyulmuştu bi yanım gitmek bi yanım doktora gitmek istemiyor çok korkuyorum sonuçtan
sym_yc yhz ben 8.gün yani bugün yaptım silik çizgi çıktı korkmayın kaçıncı gündesiniz 12 güne kadar çıkmayıp kanda pozitifi görenler var üzmeyin sakın kendinizi bende çizgi çıktı dokturumun asistanı ben bunlara güvenmiyorum dedi yani asla üzülmeyin
yhz Snaakc bende aynı öyleyim Ama işin sonunda gerçekle öyle yada böyle karsilacaz Hayırlısı olsun hakkımızda
yhz sym_yc teşekkür ediyorum bende bugün transfer gününü saymazsak 11. günüm Kan verdim sonucu bekliyorum
ezoocum Siz çok erken test yapmışsınız benim 5. Gün embriyosu olmasına rağmen 8. Gün silik çizgi çıktı sabredin biraz
Dilan-F ezoocum canım merhaba 5nci gün embriyosu transferi oldum bende bugun 3ncu günüm normalde 4 ama ilk gün sayilmiyormus . Bende senin gibi erken yapmak istiyorum ama açıkçası korkuyorum belirtilerin oldumu acaba test yapmadan ?
ezoocum Dilan-F 8. Gün kahverengi lekelenmem oldu öyle olunca test yaptım ben canım 6. 7. Günde çıkmadı benim testte kasık ağrım ve bel ağrım vardı sadece ama benim bel fıtığım var o yüzden onu saymalı mıyım bilmiyorum
Dilan-F ezoocum anladım teşekkür ederim bilgi için benim de bugün bacaklarım ve ancak ic kasik taraflarım çok ağrıdı herseyin hayırlısı diyorum Rabbim insallah nasip eder 😭🩷
1Anneadayiiii yhz Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin inşallah canım 😍 hakkınızda hayırlısı neyse o olsun 🤲🏻❤️
sym_yc yhz ayyy gerçekten miii Rabbim yüzünü güldüraün inşaAllah 😍hemen yaz sonucu olur mu nerde verdin kanı ne kadar oldu
Fndnr Merhaba kızlar bende tüp bebek annesiyim 8. Gün 81 çıktı 3 gün sonra 266 çıktı merak etmeyin rahat olun hiç beklemediğim anda geldi Rabbim nasip ederse hiç bir şey engel olmaz şuan 6 haftalık hamileyim