sym_yc yhz tamam araştırdım şimdi sorun yokmuş ben kullanmıyorum onu normalde adet olmak için kullanıyorlar da ondan ben o ilacı biliyorum tüp bebekte başarı oranını arttırıyormuş
begum153 Öncelikle korkmayın Allah hayırlısını nasip etsin.Benim 3.transferimde tutmuştu. 3.gün embriyosuydu.Eğer gebelik çıktı ama değerleriniz biraz düşükse de tasalanmayın.Benim öyle oldu ve zaman içinde beta hcg değerlerim beklenen değere ulaştı.
yhz Olmadı kızlar negatif ama pazartesi gününe kadar ilaçlara devam edip pazartesi günü tekrar kan vermemi söyledi doktor
yhz Emnnur ilk 7 gün kasık ve karın ağrısı oluyordu Bi kac gündür hiç bir belirti yoktu Nasip napalim Allah böylesini uygun gördü demek