Seymasel68 Herkes hediye bekler eşinden iki güzel kelam ister
Ama şöyle bir düşünüyorum da aç susuz çıplak bir lokma ekmeğe muhtaç insanlar var pis kirli suları içip hasta olan insanlar var cagresizlik akıyor gözlerinden ve biz böyle bı günde eslerimizden neler bekliyoruz
Çok şükür çanları sağ mi evlatlarımız iyi mi yuvamız da huzur mutluluk sağlık varmı bunları düşünelim akşam ne pisiricez diye düşünmüyorsak eğer istediğimiz herşeyi yiyip içebiliyorsak ne mutlu bize Allah'a şükürler olsun 🤲🏼
Benim için hergun sevgililer günü çünkü sağolsun eşim hergun eve eli boş gelmez hamileyken canım çeker diye boş gelmezdi şimdi sütüm çeker diye boş gelmiyor
Çok şükür buzdolabımda herşey var ya işte en büyük hediyem eşimin işten eve sağ sağlim gelmesi huzurlu bir ev ve sağlıklı bir evlat çok şükür Rabbime akşama boş tencerem yok içi dolu olacak ya en büyük hediye bunlar kızlar herşey bos
Aaaa bak bak gördün mü Ayşe ye kocası ne almış diyip kocasının başını yiyen kadından ne beklersin bugün Ayşe'ye ne aldı bana almadı der yarın Fatma'nın eşinin aldığı hediyeyi kıskanır eş dediğin fedakarlık ister
Herkes bir düşünmez sen en yüksekteki zengin insanların yada fakir ama zengin mis gibi hava atıp en pahalı hediyeyi alıp eve gelen adama bakma ay sonunu getiremezler açlıktan nefesi kokup hediye alana bakma
Sen kendinden alçakta olanı düşün bak bugün benim herşeyin var ama neden Elif'in evinde hiç bişi yok diye Hüsnü Zan edelim arkadaşlar
Bu 15 Şubat aldatmaca para tuzağı hepimiz farkındayız biliyoruz
Fakat evimizde güzel bı yemek yapsak o ihtiyacimz olmadığı halde alınan hediyeyi harcadığımiz parayı bı iki aylık mutfak ev masrafimiz da kullansak ne güzel olur
Yada keşke o harcanan parayla bı aç fakiri doyurabilsek
Bunları sadece sizin için deniyorum kendime de soyluyorum kimse yazdıklarımı yanlış anlamasın