Seymasel68 geçen sene onun Doğum gününde neleer neler yaptım bu sene çok güzel seyler bekledim yani istediğimi o biliyordu yapabilirdi de ama babası ameliyat olduğu icin o dönem dogumgunumu bile akşam sözle kutladı kızamadım cani sağolsun sevgililer gününde telafi edecektir dedim ama beklenmedik masraflarımız oldu ödeyebileceğimiz bile belli değil hep alıyordu hediye o yüzden beklemiyorum birsey beklemiyorsun dimi hayatım durumumuz belli çünkü dedi. Beş liralık bir çiçek de almazsa alınırım evet ama onun icin gösterdiğim çabanın onda birini beklemiyorum normalde çünkü o zaman ki şartlar ve bu zamanki çok farklı 😔