Seymasel68 2kizannesi- 7 yıllık evlıyım hıc bır snee bişey gormedım bır yıl aldaydı bend eonaa her yıl alırıdm ama yokk oo almayınca ben hıc almm ayy😂😂
Glsmrt Valla biz sevgilikende bunu esimle konusmustuk.sevgililer gun ve yilbasi bizim icin gereksiz..o gunu hatirlayip bana bisey almasin..genelde xaten beklemedigin zamanlarda alir o daha hosuma gider.ben acik acik soyledim alma kutlama bende ayni sekilde..benim enn onem verdigin dogum gunu vee evlilik yildonumu.o banaa yetiyo :) zaten kocisim yokki yanimda alsin :(
YadeOmer Seymasel68 hiç bişey almadım sabah işe giderken öpüp sevgililer günün kutlu olsun dedi,bende her günümüz sevgililer günü dedim. Sakın bişey alma dedim inşallah almaz. Varlığı ve bebeğimiz en güzel hediyem 🙏😌💕💕
Seymasel68 Ebruliiii yani canım zaten herkes asgarı ucretle gecınen ınsanlarız cogumuz ama ufak bısy almak cokda zor olmamalı ya ben zaten durumunu bılıyorum yatkar katlar tektaslar bestaslar ıstıycek beklıycek degılım ama bıtane gul bıle benı mutlu eder şahsen
Glsmrt Seymasel68 amasyada egitimde..bide rahatsizlanmis aklimm onda ben sevgililer gununu hic dusunmedin bile burda yazinda aklima geldi.
Gizem_miros Seymasel68 adana burma bilezigi bide cicek almis ben altin hastasi oldugum icin ben hediye almadim valla adamin parasiyla adama hediye almak mantiksizsiz geldi bende ona karnimdakini hediye ettim 😂😂😂😂😂😂
Glsmrt Gizem_miros de miii ne guzell.adana burmasi cicek zaten karnindaki etmez.alsinlar biz omurluk hediye veriyoz onlara:)
Mucizeee Gizem_miros ama olmaz ki oda adamın spermi değil mi onu da veremezsin başka birşey düşün 🤣🤣🤣
Gizem_miros Seymasel68 hahaha sagol kuzum napim adamin parasi ben ne alim simdi ona karnimdakini hediye ettim 😂😂
Glsmrt Seymasel68 😃bikerelik payi var ama..senin payin 9 ay..bide emmeyi birakana kadar..ondan sonra ortak tabi en buyuk pay yine sende 😃
Gizem_miros Glsmrt mantikli vallahi adamin parasiyla adama hediye almaktan iyidir gecen sene ona ayakkabi almistim 200 milyon oda hic sevmez o paraya ayakkabi keske bukadar pahali almasaydin diyo😂😂😂
SevgibiR Gizem_miros ben bişi almadım o da kesin bişi almaz ztn maaş günü 15 iymis 😂😂 ayın sonunun sonu alaydi yada supriz bişi hazirlasa da olurdu ama yok😪