Seymasel68 Eşimin Doğum günü 2 Şubat , benim Doğum günüm 11 Şubat , 14 Şubat sevgililer günü 😂🤷🏻♀️ Bi maaşı Şubat ayında bunlara mı harcayalım kız 😂 Eşim şehirdışında çalışıyordu dün geldi 2 tane bebeğe hastane çıkışı almış 10lu bir tane de 5li bi tane de ayakkabı külotlu çorap bandana almış bebek için gene takım olarak 😂 bende parfüm almayı düşünüyorum maaşını aldığı zaman 😁