Burnosunn_annesi sednc0 30 haftalık hamileyim önceden abimizden kalan kıyafetler var onu verdi rahatlıkla yavaş yavaş alıyorum bir ay içinde hepsini bitirmem lazım 🤭🤭
Canan1991 sednc0 ben çantama kadar hazır ettim yıkandı ütülendi bütün eşyaları sadece yatağını kurmak kaldı onu da Haziran gibi yaparım uygulamaya göre temmuz ama erken de gelebilir dediler bakalım bekliyoruz
Sevda_kygszz sednc0 ay yok odasi hazirdi coktan da ust bas iste ya ben yozgatta oturuyorum marmara ege gibi asiri sicaklar olmuyo ama yinede oluyo tabi ben uzun kol aldim ama ince aldim zaten cok sicak olursa gic giydirmem zibinla durur😂
mommyr SunaKzl Ben hala alışveriş yapıyorum yıkama ütüleme kısmını 35. Haftada falan yapmayı düşünüyorum açıkçası 🫢
Kehiylun sednc0 benim erken gelme gibi ihtimal olunca kasılmalarım falan hemen hastahane çantasını hazırlamaya başladım kendim ile ilgili ufak tefek eksikler kaldı bir tek
Gzm122 betic şuan tam 31. Haftadayız 14 temmuz diyorlar bana da 🤷🏻♀️ uygulamada öyle gösteriyor doktor da öyle dedi
Ceren1996 sednc0 bende 32+1 haftaligim kıyafetler yıkandı utulendi. Sadece hastane çantasını hazırlama kaldı. Bizimde tahmini doğum 6 temmuz ilk gebelik 🤗
Kuboss06 Sevda_kygszz Ayy senle aynıyız bizde 31+6 olduk hala ortada bişey yok hadi senin yine iyi doğumun 22 temmuz olsrak görünüyor benim ise temmuzun ilk haftası 😂😂
Sevda_kygszz Kuboss06 kiz bana temmuzun 9u diyende oluyo ben ne zaman dogurcam bilmiom gec dollenme var son adete gore 9 temmuz ama dollenmeye gore 22 temmuz😂
senatss sednc0 valla ben yıkadım üzüleyim yerleştirdim çantada da kendi eşyalarım yok şu an erken doğum riskim de olunca mecbur hallettim hemen