sednc0 Kızlar nasıl gidiyor hazırlıklar hastane çantasını hazırlayan var mı yavaştan bi telaş ve korku geliyor sanki 😂😍
Dilaraa0740 sednc0 bugün hepsini topladım ettim bu hafta sonu yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza aliriz
MaviNur25 sednc0 31 haftalıgızz 27-28de yıkayıp ütüleyip dolabına yerlestirmiştim herşeyi şimdi hazırlamaya baslıyorum yavas yavas kendiminkini yarıladım sayılır aklıma geleni koyuyorum bebişede 1-2 güne gecerim inşallah erken gibi geliyo ama cok zorlanma aşamasındayım nefesim daralıyor hareket edemiyom bazen o yüzden her gırsatta ne yaparsak kâr
Sevda_kygszz @"s_dinc0 sednc0 29+2 oglumu bekliyorum💙tahmini dogum tarihi 22 temmuz yeni alisveris yapmaya basladim ben millet cantasini bile hazirlamis😂
sednc0 Dilaraa0740 yaaa hazır olunca birbirimize fotoğraflar atalım fikir olur benimde hazır neredeyse 😍
Gzm122 14 temmuz tahmini doğum, 30+2 deyiz o kadar zor iş yapıyorum ki nefes nefese kalıyorum artık, ayaklarım da şişmeye başladı :( Allahtan odası bitti tamamen yerleşti sadece hastane çantası kaldı onu da bir iki güne halledicem inşallah
mommyr 29+6 tahmini doğum 18 temmuz sezaryen olursa 10-11 gibi inşallah hala alışveriş aşamasındayım geç mi kaldım acaba
SunaKzl mommyr aynı benım gıbısınız 29+6 yım bende çok geç kalmışız sanırım alısverıs bıttı yıkamaya geçeceğim bugün yarın derken günler bıtıyor 😊hastane çantasın oda hazırlamadım daha 🤭
mommyr SunaKzl Ben hala alışveriş yapıyorum yıkama ütüleme kısmını 35. Haftada falan yapmayı düşünüyorum açıkçası 🫢
gamzemissss 30+0 la başlamış bulunmaktayım. Nevresimleri çarşafları kıyafetleri yıkadım serdim kurusun ütülemeye başlıcam çantaya koyacaklarımdan sonra geri kalanı hurca yerleştircem
Kuboss06 Sevda_kygszz Ayy senle aynıyız bizde 31+6 olduk hala ortada bişey yok hadi senin yine iyi doğumun 22 temmuz olsrak görünüyor benim ise temmuzun ilk haftası 😂😂
sednc0 Sevda_kygszz canım daha çok zıbın ağırlıklı aldım ben tek hastane çıkışımız uzun kollu diğerleri kısa
Sevda_kygszz sednc0 ay yok odasi hazirdi coktan da ust bas iste ya ben yozgatta oturuyorum marmara ege gibi asiri sicaklar olmuyo ama yinede oluyo tabi ben uzun kol aldim ama ince aldim zaten cok sicak olursa gic giydirmem zibinla durur😂