sednc0 30+0 çantamız hazır ama tek tük eksikler var hasta bezi vs biberon koysam koymasam mı kararsızım bende de aynı şekilde korku endişe başladı daha doğum hakkında konuşmadık devlet takipliyim her gün dua ediyorum allahım evim temiz olduğu zaman gelsin sağlıcakla diye milletin ağzı durmaz kınar diye korkuyorum ayaklarım ellerim artık şişmeye başladı ve ağrı da oluyor şişince Allah kolaylık versin hepimize annelerr 💖💐