Aslihan_adiguzel51 Sumeyye5852 anladım canım bendede aynı progestan kullanıyorum çatlatma iğnesi yaptık bide bakalım cuma günü belli olacak
Sumeyye5852 Aslihan_adiguzel51 bana çatlatma iğnesi iki aydada vermedi ben ikinci ayda istedim ama iğneyi bulamadım bide ek olarak macun kullanıyorum
Sumeyye5852 Rosegul Özlem özün zamanında kullandığı işe yaradığı bi macun varmış onu kullanıyorum resmini yüklerim
Gylcu Sumeyye5852 bu ikinci testinizse eğer bunda da biraz gölge görünüyor gibii belki sıvı alımından dolayı daha silik çıkmıştır bence sabah ilk idrarla tekrarlayın
Aslihan_adiguzel51 Sumeyye5852 banada 4 gün var canım cuma günü kan vercem Çatlatma iğnesi yapmışmıydın