Gylcu Sumeyye5852 bu ikinci testinizse eğer bunda da biraz gölge görünüyor gibii belki sıvı alımından dolayı daha silik çıkmıştır bence sabah ilk idrarla tekrarlayın
Saban_1996 Sabah ilk idrarla yapın akşam veya gün içindeki idrarla bende de silik çıkmıştı sabahki daha netti
Aslihan_adiguzel51 Sumeyye5852 bilmiyorum benim yumurtam gelişmiş iyi dedi iğne de yapalım en azından tam çatlasın ki saatini yakalayabilelim diye ilişki önerdi işte
Saban_1996 Sumeyye5852 Ben tam regl olacağım gün yapmıştım tahlili öyle çıkmıştı kanda daha erkenden belli olabilir bence verin kanda beta hcg en doğru sonucu verir idrarda yanılma olabiliyor
Tatlisanne42 Sumeyye5852 var bnce benim testinde aynı böyleydi hamile olduğumu öğrendim bı kan ver istersen
Briahll Sumeyye5852 ben de prodoctor ile regle 3 gün kala silik çizgi ile öğrenmiştim canım. Hatta bu ay tüp bebeğe başlamaya niyetlendim hatta tüp bebek merkezi ile bile görüştüm ama sonrasında hamile olduğumu öğrendim 😂
Sumeyye5852 Arkadaşlar değerim normalmi şuan 17.2 adete 3 gün var kafama baya taktım cumartesi tekrardan kan vericem
Kubramurat-35 Sumeyye5852 evet hamilesin 5 üstü hamilelik oluyor bende reglime iki gün varken 130 ile öğrenmiştim
Sevval_uyar_55 Sumeyye5852 canım içini ferah tut ben adetten bir gün önce 5.49 la öğrendim iki gün sonra 23haftalık olucaz inşallah