Meral_63 ben ilk betam 76 4 gün sonra 286 4 gün sonra 998 oldu 2 3 gün sonra devlet hastanesine gittim kanamam vardı ilaç ve hiçbir şey yapılmadı sonra mejburen kendi başıma ilk doğumumdaki tecrübemle eczaneden progestan aldım kullanmaya başladım sonra tekrar devlet hastanesine gittim kese vs göremediğini söyledi Beta vermemiştim ama tahminime göre 2 binlerdeydi veya üstü de olabilir sonra tekrar devlete gittim ve yine birşey göremedi ilaç vs yazmadı kanamam var dediğim halde ve ben o gün direk özele gittim özeldeki doktorum ultrasonu tutmasıyla 2 kese göründü çok net bir şekilde ilaç yazdı progestan ben kullanıyorum zaten dedm iyi yapışsın doktor neden sana vermedi dedi bilmiyorum dedm 1 hafta sonra tekrar gittim özele 4 kese göründü 1 hafta sonra 2 kese büyümedi doktorum bekleyelim dedi büyük ihtimalle 2 si büyümez diğer ikiisi kalır dedi 2 hafta sonra dediği gibii oldu 2 kese küçüldü iki tane kaldı ve ben dün tekrar kontrole gittim bi kese dolu diğer kese besin alamıyor bebeğin biri önde olduğu için besin almasını engelliyormuş kesede yolk var fakat bebeği henüz göremedik doktor kötü konuşmak istemiyorum ama tek keseyle yola devam edebiliriz dedi ben kendi sayımımla 9+6 günlüğüm ama doktora göre biri 8+3 diğeri 6+4 ve bir dahaki gidişimde netleşicek ikiz mi yoksa tek mi devam edeceğimiz Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin ❤️