susaMom_ Beyzamommi Canım kalp atışının zayıf olması korkutuyor biraz ama geç döllenmede 1-2 haftalık süreler çok sıkıntı değil allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Meral_63 Mavimi ay amin inşallah inşallah rabbim sağ Salim kucagimza almayı nasip etsin hayırlısı olsun inşallah 🥲
6hilal_akin1 Beyzamommi benim doktorum bana geç döllenme diye birşey yok yumurtlaman geç olmuştur dedi o yüzden stres yapmayın sabırla bekleyin
susaMom_ Beyzamommi Canım başın sağolsun bekliyordum böyle bir şeyi kalp atışının zayıf olması riskli oluyor olsun sağlıksız bir gebelik olacakmış vardır rabbimin bi bildiği
EsoMom_ Beyzamommi 40 haftayken bana da öyle demişlerdi gebelik tansiyonun bi anda yükseldiyse öyle okumuştur diye sıkıntı bu tansiyon işleri