Kızlar üçtür hastaneye gidiyorum iki hafta aralıklarla ama bebek hala çok küçük geç döllenme deniliyor ama 9 haftalık olması gerekirken daha 6 haftalık yeni yeni kalp atışıda çok zayıftı haftaya tekrar gidicem son adet tarihim 4 mart ve iki aydır adetim gelmiyor ama sizcede çok anormal değilmi bu kadar geç olması adete bir gün kalamı tuttu anlamadım yaşayan varmııı???