Busranur_mnts etkafa yaa çıkmış o zaman demekki ben de ctesi yapayım bi 3+5de atarım buraya inşallah vardır :(
Busranur_mnts etkafa nisan 14de adet oldum bat allah kerim :D düşükten 1 ay sonra adet oldum ama yine öyle hesap edersek 14 15 diyebiliriz
babyshark__ etkafa ya bende dün yaptım test bozuk çıktı Kan verdim negatif çıktı 5gun vardı dün bugün 4 gün kaldı gecikmeyi beklicem geçen sene kimyasal geçirdim onu 14le öğrenmiştim 2gun gecikmeyle
babyshark__ etkafa markanin adi daya doktormuydu neydi ya mor maketi Islak mendil paketi gibi bir paketti😂
Busraseyma Sarimmsi daha günün varmış rahat ol ben iki bebegimdede profoctor markadan öğrendim hatta ikinciyi önceki gün test yaptım dün kan verdim bugün pozitif ayrıca adetime 2 gün önce test yaptığımda negatif çıkmıştı
GezenTavuk_2 Sarimmsi geçen ay 3 tane testi de ben de bu şekilde çıkardı Ama bu da artık yalancı pozitif ve kuru çizgi vermeye başladı Bence ya awox yada predictor early alın Eğer almak istemiyorsanız da direkt kan verin
Sarimmsi GezenTavuk_2 işte bu yüzden de çok heveslenmekte istemiyorum ama yarın arkadaşımın doğumuna gidicem o sırada kan veririm büyük ihtimalle bende yinede inşallah yanıltmaz diyim🥹